Mergi la conţinutul principal

BURSE - Semestrul I (2024-2025)

TOATE cererile pentru obținerea bursei de performanță – categoriile I și II /socială venituri mici /socială caz medical se depun DOAR ELECTRONIC pe platforma https://inscrieri.ubbcluj.ro/burse. Bursa socială se poate cumula cu alte categorii de bursă

PERIOADĂ DEPUNERE CERERI: 30 septembrie 2024 – 18 octombrie 2024, ora 16:00 p.m. - pentru toate categoriile de burse

BURSE DE PERFORMANȚĂ CATEGORIA I ȘI CATEGORIA II

La UBB, pentru a beneficia de bursă, studentul TREBUIE să depună obligatoriu cerere în perioada de depunere anunțată. În caz contrar, conform regulamentelor UBB, studentul NU va primi bursă (indiferent de medie).

Cererea se încarcă DOAR în format PDF, semnat. Formatul editabil (modelul se găsește mai jos) vă ajută la completare, după care trebuie convertit în PDF cu ajutorul Word – Save as PDF sau cu ajutorul platformelor online. Dacă la cerere se anexează diverse documente (adeverințe de la altă facultate, dovezi ale activității științifice, etc.) acestea se vor pune împreună cu cererea, întru-un singur fișier *.pdf.

Pentru categoriile: bursă de performanță categoria I și bursă de performanță categoria II se depune o singură cerere, pentru una dintre categorii – I sau II. Dacă studentul nu se califică pentru a primi categoria bifată în cererea depusă, se va califica automat pentru cealaltă categorie.

BURSE SOCIALE

Dosarele de bursa socialã vor fi trimise electronic într-un singur fişier pdf pe platforma de burse

a Universităţii în perioada 30 septembrie 2024 ora 8.00-18 octombrie 2024 ora 16.00

Recomandarea noastră este să fie încărcate dosarele pentru acordarea bursei de ajutor social/medical în platformă cât mai repede posibil, astfel încât, dacă dosarul este incomplet și sunteți anunțați acest lucru de către persoana desemnată cu verificarea dosarelor,  să aveți timpul necesar pentru completarea dosarului. 

Venitul se calculează pe ultimele 12 luni.

Venitul minim net lunar pe membru de familie este de 2.150 lei.

 

Dosarele cu cazuri venituri mici trebuie să conțină următoarele documente:

1. Anexa 7

2. Anexa 8 (venitul se calculează pe baza adeverințelor de venit de la ANAF pe 2023 si 2024)

3. Anexa 9

4. Anexa 12

5. Anexa 13

6. Copie carte identitate student și toți membrii familiei

7. Certificat naștere student și frați, surori

8. Alte acte specifice, dacă este cazul-vezi Regulament (ex. orfani, familii monoparentale, plasament)

9. Anexa 10

ATENȚIE! În cazul în care părinții studentului lucrează sau domiciliază în străinătate, sau dacă veniturile familiei sunt 0, este nevoie de ANCHETĂ SOCIALĂ de la primăria de domiciliu.

 

Pentru cazurile medicale (a se verifica diagnosticele precizate în noul Regulament, paginile 12-13):

1. Anexa 7

2. Anexa 9

3. Anexa 12

4. Copie carte identitate student

5. Document medical eliberat de medicul specialist, cu viza medicului de familie sau medicul arondat facultății

6. Anexa 11

 

 

Toate paginile se semneazã și se numerotează jos în colţ dreapta.

 

Anexele în format editabil se pot descărca de pe site-ul facultății.

 

Actele necesare pentru burse pot fi gãsite în Regulamentul de burse al Universitãţii pe anul 2023-2024 (paginile 15-18):

 

 

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️