Mergi la conţinutul principal

BURSE Semestrul II 2024-2025

TOATE cererile pentru obținerea bursei de performanță – categoriile I și II /socială venituri mici /socială caz medical se depun DOAR ELECTRONIC pe platforma https://inscrieri.ubbcluj.ro/burse. Bursa socială se poate cumula cu alte categorii de bursă.

 

Dosarele de bursa socialã vor fi trimise electronic într-un singur fişier pdf ( in ordinea solicitata mai jos ) doar pe platforma de burse a Universităţii în perioada

24 februarie 2025 ora 8.00-14 martie 2025 ora 16.00.

 

BURSE DE PERFORMANȚĂ CATEGORIA I ȘI CATEGORIA II

La UBB, pentru a beneficia de bursă, studentul TREBUIE să depună obligatoriu cerere în perioada de depunere anunțată. În caz contrar, conform regulamentelor UBB, studentul NU va primi bursă (indiferent de medie).

Cererea se încarcă DOAR în format PDF, semnat. Formatul editabil (modelul se găsește mai jos) vă ajută la completare, după care trebuie convertit în PDF cu ajutorul Word – Save as PDF sau cu ajutorul platformelor online. Dacă la cerere se anexează diverse documente (adeverințe de la altă facultate, dovezi ale activității științifice, etc.) acestea se vor pune împreună cu cererea, întru-un singur fișier *.pdf.

Pentru categoriile: bursă de performanță categoria I și bursă de performanță categoria II se depune o singură cerere, pentru una dintre categorii – I sau II. Dacă studentul nu se califică pentru a primi categoria bifată în cererea depusă, se va califica automat pentru cealaltă categorie.

 

Venitul se calculează pe ultimele 12 luni ( februarie 2024-ianuarie 2025 ).

Venitul minim net lunar pe membru de familie este de 2.262,25 lei.

 

Dosarele cu cazuri venituri mici trebuie să conțină următoarele documente:

1. Anexa 7

2. Anexa 8 (venitul se calculează pe baza adeverințelor de venit de la ANAF pe 2024 si 2025)

3. Anexa 9

4. Anexa 12

5. Anexa 13

6. Copie carte identitate student și toți membrii familiei

7. Certificat naștere student și frați, surori

8. Alte acte specifice, dacă este cazul-vezi Regulament (ex. orfani, familii monoparentale, plasament)

9. Anexa 10

ATENȚIE! În cazul în care părinții studentului lucrează sau domiciliază în străinătate, sau dacă veniturile familiei sunt 0, este nevoie de ANCHETĂ SOCIALĂ de la primăria de domiciliu.

 

Pentru cazurile medicale (a se verifica diagnosticele precizate în noul Regulament, paginile 12-13):

1. Anexa 7

2. Anexa 9

3. Anexa 12

4. Copie carte identitate student

5. Document medical eliberat de medicul specialist, cu viza medicului de familie sau medicul arondat facultății

6. Anexa 11

 

Toate paginile in ordinea solicitata se semneazã și se numerotează jos în colţ dreapta.

 

Anexele în format editabil se pot descărca de pe site-ul facultății.

 

Actele necesare pentru burse pot fi gãsite în Regulamentul de burse al Universitãţii pe anul 2023-2024 (paginile 15-18) .

 

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

 

CALENDARUL DE ACORDARE AL BURSELOR UBB : /sites/default/files/2025-02/Calendar_de_acordare_a_burselor_semestrul_II_2024-2025.pdf

 

MODEL CERERE BURSĂ: /sites/default/files/2025-02/164_model_cerere_bursa_2024_2025_sem%20II.pdf

 

REGULAMENT: /sites/default/files/2025-02/HS-nr.-25-privind-aprobarea-Regulamentului-de-acordare-a-burselor-pentru-studenti.pdf

 

CUNTUMURI: /sites/default/files/2025-02/HS-nr-144-privind-modificarea-cunatumurilor-burselor-pentru-studenti-sem-I-an-univ-2024-2025.pdf

 

https://senat.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/2024/02/HS-nr.-25-privind-aprobarea-Regulamentului-de-acordare-a-burselor-pentru-studenti-1.pdf

 

/sites/default/files/2025-02/Anexe%20la%20Regulamentul%20de%20burse%20pentru%20studenti.pdf

 

/sites/default/files/2025-02/HS-nr.-25-privind-aprobarea-Regulamentului-de-acordare-a-burselor-pentru-studenti-1.pdf