17 septembrie 2025|
Gradații merit 2025

În conformitate cu metodologia privind acordarea gradațiilor de merit, la Facultatea de

Teologie Ortodoxă din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” se organizează concurs pentru

acordarea gradațiilor de merit pentru perioada 2025-2030

Număr gradații de merit disponibile:

2 gradații de merit pentru personal didactic

Condiții de participare:

Poate participa personalul didactic care îndeplinește cumulativ condițiile prevăzute la Art. 6

din metodologie AICI:

  • contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, normă întreagă, cu funcția de bază în UBB;
  • vechime în instituție de minimum 3 ani;
  • calificativul „foarte bine” la evaluările instituționale din ultimii 3 ani;
  • titlul științific de doctor (pentru personalul didactic);
  • lipsa sancțiunilor disciplinare în ultimii 5 ani;
  • îndeplinirea atribuțiilor de serviciu și criteriului de fidelitate față de UBB;
  • are întocmit și avizat Planul individual de carieră;
  • îndeplinește standardele facultății (asistent și lector) și/sau standardele CNATDCU

(lector, conferențiar, profesor)

Perioada de înscriere la concurs:

20–24 septembrie 2025 (data limită 24 septembrie 2025, ora 12.00)

Documente necesare pentru dosarul de concurs (format electronic, semnate de candidat):

  • cererea de înscriere la concurs (Anexa 1);
  • CV în format Europass;
  • fișa de autoevaluare pe ultimii 5 ani universitari – 1 octombrie 2020- septembrie 2025 (Anexa 2.1. – personal didactic / Anexa 2.2. – personal didactic auxiliar);
  • declarația pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor (Anexa 3)
  • binecuvântarea ierarhului locului (pentru a constata lipsa vreunei sancțiuni pe linie bisericească)

Modalitate de depunere:

Dosarele se depun online pe canalul Teams Gradații merit 2025 | Departamentul de teologie

ortodoxa | Microsoft Teams în folderul dedicat fiecărui cadru didactic

Criteriile de evaluare:

Conform anexelor metodologiei (Anexa 5.1. și Anexa 5.2.), criteriile și indicatorii de apreciere vizează activitatea didactică, științifică, civică (pro UBB și societate).

Calendarul desfășurării concursului:

  • 17 septembrie (miercuri) – Publicarea anunțului concursului.
  • 20–24 septembrie (sâmbătă–miercuri, ora 12.00) – Depunerea dosarelor.
  • 25 septembrie (joi) – Afișarea rezultatelor evaluării dosarelor.
  • 25 septembrie (joi) – 26 septembrie (vineri ora 12:00) – Depunerea contestațiilor, pe canalul menționat mai sus, în folderul dedicat fiecărui cadru didactic.
  • 25-26 septembrie (vineri-sâmbătă)) – Rezolvarea contestațiilor și afișarea

rezultatelor finale

  • 29 septembrie (luni) – Avizarea rezultatelor de către Consiliul Facultății și

transmiterea listei la UBB.

Comisia de evaluare a dosarelor:

·       Membri titulari:

  • Pr. prof. dr. Gabriel Gârdan
    • Prof. dr. Nicolae Turcan
    • Pr. lect. dr. Răzvan Perșa

·       Membri supleanți:

  • Conf. dr. Claudia Trif
    • Diac. lect. dr. Stelian Pașca-Tușa

Comisia de soluționare a contestațiilor:

·       Membri titulari:

  • Arhim. prof. dr. Teofil Tia
    • Pr. conf. dr. Adrian Podaru
    • Prof. dr. Marcel Munteanu

·       Membri supleanți:

  • Pr. conf. dr. Vlaicu Patriciu
    • Lect. dr. Daniela Ivanovici

Locul depunerii contestațiilor:

canalul Teams Gradații merit 2025 | Departamentul de teologie ortodoxa | Microsoft Teams în folderul dedicat fiecărui cadru didactic

Decan,                                                               

Arhim. prof. univ. dr. Teofil TIA  

Director de departament,

Pr. prof. univ. dr. Cristian SONEA

Rezultatele examenului de admitere

Rezultatele examenului de admitere au fost afișate in data de 10.09.2025, ora 17.20. Conform Regulamentului de admitere contestațiile se pot face doar pentru probele evaluate cu note (nivel master). Eventualele contestații se trimit pe adresa...

ERASMUS – MOBILITĂȚI PREDARE 2025-2026  

În atenția cadrelor didactice și a colegilor din administrație! Biroul Erasmus din Facultatea de Teologie Ortodoxă organizează în data de 6 octombrie 2025, concursul de selecție în vederea participării la mobilități de predare și staff training pentru anul...